بهبود کلمات کلیدی
کلمات کلیدی یکی از عناصر مهم و حیاتی در بهینهسازی و سئو یک سایت هستند. این کلمات به موتورهای جستجو کمک میکنند تا راحتتر بتوانند موضوع نوشتهشده در سایتها را بفهمند و آنها را به کاربران خود نمایش دهند. در بهینهسازی یک سایت توجه به کلیدواژهها بسیار حائز اهمیت است.
تحلیل رقبا
تجزیه و تحلیل رقبای سئو یا تجزیه و تحلیل رقابتی سئو، شامل تحقیق در مورد محتوا و سایر عناصر آن، مانند لینکهای خارجی و کلمات کلیدی است که رقیب شما از آنها استفاده کرده است. به بیان ساده، این یک مقایسه سئو بین دو وبسایت رقیب در یک صنعت یا کسبوکار مشابه است.
آنالیز رقابتی سئو میتواند شامل موارد زیر باشد:
- تجزیه و تحلیل رقابتی روی کیوردها
- آنالیز بک لینکهای رقبا
- تجزیه و تحلیل فاصله کلمات کلیدی
گزارشات تحلیلی
تحلیل کردن به صورت کلی به معنی تجزیه یک موضوع، به بخشهای کوچکتر برای فهم بهتر آن است. منظور از تحلیل سایت (Website Analysis)، سنجش، جمع آوری و تهیه گزارش از دادهها و اطلاعات است.
اگر بدانید آنالیز وضعیت سئو چیست، می توانید یک تحلیل اختصاصی از عملکرد بهینه سازی سایت داشته باشید. در نتیجه تمامی این تحلیلها، از جایگاه سایت خود در موتورهای جستجو و امتیاز آن آگاه میشوید. همچنین از روشهایی که به بهبود وضعیت کلی سایت کمک میکنند، اطلاع پیدا میکنید و از دیدگاه کاربران نسبت به وبسایتتان باخبر میشوید.
مشاوره سئو
خیلی اوقات پیش می آید که صاحبان کسب و کارهای مختلف نمی دانند که جهت بهینه سازی موتور جستجو و قرار گرفتن در موقعیت های بالای صفحه نتایج و یا به عبارتی دیگر جهت افزایش رتبه خود از کجا شروع کنند یا چه استراتژی را دنبال نمایند. نیونت با ارائه مشاوره سئو به این گونه از صاحبان کسب و کار اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قرار می دهد.
پشتیبانی از طریق تماس و پیامک
یکی از متداول ترین راه های استفاده از وب سرویس پیامکی برای پشتیبانی مشتری، پاسخگویی به سوالات مشتریان است. می توانید از پیام های متنی برای پاسخگویی به سوالات رایج مشتریان در مورد محصولات و خدمات خود، نحوه استفاده از آنها یا هر موضوع دیگری که ممکن است داشته باشند استفاده کنید. برای پاسخگویی به سوالات مشتریان از طریق پیام های متنی، باید از زبان ساده و مختصر استفاده کنید. همچنین مهم است که پیام های خود را به صورت شخصی و با نام مشتری خود شخصی سازی کنید.
بهینه سازی فایلهای CSS
دلیل این تنظیمات ایده آل برای Css به این معنا است که می توان تاخیرهای css را به حداقل رساند و صفحه با سرعت بالاتری بارگذاری شود. اگر شما با انواع مختلف تنظیمات css آشنایی داشته باشید ، می توانید از آنها در طراحی وب سایت خود استفاده کنید.
بهینه سازی سایز و حجم عکسها
وقتی شما کسب و کار اینترنتی خود را بر پایه یک سایت راه اندازی می کنید، باید به موارد زیادی توجه داشته باشید، یکی از مهمترین این موارد این است که کاربران خود را در سایت نگه دارید و طراحی سایت به گونه ای نباشد که کاربران از آن خارج شوند. نقش سرعت سایت در این زمینه از آنچه که به نظر می رسد بسیار بیشتر است. روش های زیادی برای افزایش سرعت وجود دارد، اما اولین و موثر ترین روشی که هر کسی می توان از آن استفاده کند، بهینه سازی عکس برای سایت است.
رفع خطاهای موجود در سرچ کنسول
سرچ کنسول (Google Search Console) یا وبسمتر تولز سابق از ابزارهای رایگان گوگل برای مدیریت سایت است. با استفاده از این ابزار میتوانید عملکرد وب سایت خودتان را بررسی کنید و بهترین نتیجه را در نتایج جستجو داشته باشید.
سرچ کنسول اطلاعات ارزشمندی در مورد مشکلات احتمالی سایت شما، ترافیک وب سایت، ریسپانسیو بودن صفحات، خطاهای داخلی سایت، عملکرد صفحات و تجربه کاربری بازدیدکنندگان وب سایت نمایش میدهد.
تحقیق کلمات کلیدی
تحقیق کلمات کلیدی یا کیورد ریسرچ (Keyword Research) فرآیندی است که در آن به تحقیق کلمات پرطرفدار تایپ شده توسط مخاطبان هدف در موتورهای جستجو نظیر گوگل میپردازید. سپس از کلمات کلیدی بدست آمده، طبق یک استراتژی مشخص در محتوای سایت به منظور افزایش رتبه در موتورهای جستجو نظیر گوگل استفاده میکنید.
تولید محتوای سئو شده
هدف ما از تولید محتوا سئو چیست؟ ما به قصد بهبود رتبهبندی سایت شما در موتورهای جستجو، محتوای مورد نظر را به صورت سئو شده تولید میکنیم. شخصی که این کار را انجام میدهد، حتما باید از تخصص کافی برخوردار باشد، در غیر این صورت ممکن است نه تنها باعث رشد رتبه های شما نشود بلکه باعث افت آن شود. پس رعایت اصول سئو در محتوا باید حتماً توسط شخص متخصص در این زمینه انجام گیرد.
لینک سازی داخلی
لینک سازی داخلی یعنی؛ صفحهای از یک سایت را به صفحه دیگری از همان سایت متصل کنیم. کاربران با کلیک بر روی این لینکها به سایر صفحات و بخشهای مرتبط در سایت شما منتقل میشوند و رباتهای گوگل میتوانند صفحات جدید و مرتبط را به راحتی پیدا کنند.
تولید محتوا برای رپورتاژ آگهی
رپورتاژ یک مقاله، صفحه وب سایت یا برنامه ویدیویی است که به گونه ای طراحی شده است که مانند محتوای ژورنالیستی واقعی به نظر برسد و خوانده شود اما در واقع یک تبلیغات پولی است. یک رپورتاژ ممکن است اطلاعات مفیدی را به خوانندگان بدهد اما هدف اصلی آن بازاریابی محصولات یک سازمان یا شرکت، افزایش شهرت آن یا تبلیغ و بیان نظرات و دیدگاه های آن است.
این نوع محتوای تبلیغاتی می تواند خوانندگان را به مشارکت بیشتر ایجاد کرده و از تبلیغات معمولی نیز مؤثرتر باشند. چرا؟ چون به جای اینکه به خرید محصول اشاره کند، سعی می کند درباره آن محصول به مخاطب اطلاع رسانی کند.
لینک سازی خارجی
لینک سازی خارجی وقتی معنی پیدا میکند که از وبسایت خود به یک سایت دیگری لینک میدهید و به آن اشاره میکنید. به این نوع لینک، لینک سازی خارجی میگویند. در واقع وقتی از دامنه وبسایت خود به یک دامنه دیگر لینک میدهید، یعنی لینک سازی خارجی انجام دادهاید. باید بدانید که لینکهای خارجی به سایر سایتها ارسال میشود.
رتبه گرفتن کلمات در صفحات گوگل
همه میدانیم که موتورهای جستجو با کمک کلمات کلیدی بین واژه جستجو شده و وبسایتها ارتباط برقرار کرده و به سایت رتبه میدهند. رتبهای که سایت شما در موتورهای جستجو بدست میآورد بصورت مستقیم بر میزان مخاطبان وبسایت شما تاثیر میگذارد.
گزارش کارهای انجام شده
گزارش کار یکی از اصلیترین کارها و وظیفههایی است که باید هر شرکت خدماتی سئو به مشتریان خود ارائه دهد. درواقع در گزارش سئو شما میتوانید از روند فعالیتهای انجامگرفته و بازخوردهای آن اطلاعاتی به دست بیاورید و البته مهمترین کارها در بهینه سازی سایت است.
سئوی فنی
سئو تکنیکال (Technical SEO) یکی از مراحل بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوست به صورتی که ربات ها راحت تر بتوانند در سایت خزش کنند و صفحات را ایندکس نمایند. این قسمت از سئو ارتباطی به محتوا و کیفیت آن ندارد بلکه به زیر ساخت وبسایت از نظر فنی توجه دارد. به همین دلیل نام آن را تکنیکال گذاشته اند.
بررسی سرعت سایت
سرعت سایت، اصطلاحی است که اگر در زمینه سئو سایت فعالیت کرده باشید، بارها تاثیر آن را بر سئو و افزایش رتبه سایت شنیده اید. شاید از خودتان بپرسید که تفاوت سرعت سایت با سرعت صفحه در چیست، می توانیم بگوییم که سرعت سایت مفهوم کلی را در بر می گیرد و سرعت و زمان بارگذاری کل سایت را گویند که هر چه سرعت بالاتر و زمان بارگذاری کمتر باشد، رتبه سایت شما در گوگل بیشتر خواهد بود اما منظوراز سرعت صفحه، در واقع سرعت و زمان بارگذاری همان صفحه سایتی است که کاربر قصد بازدید از آن را دارد.
آماده سازی اسکیما
اسکیما یک قطعه کد است که در هر صفحه از سایت می تواند قرار می گیرد و اطلاعات موجود در آن صفحه را به صورت ساختاریافته به موتورهای جستجو معرفی کند. علاوه بر این برخی اسکیما ها منجر به ریچ اسنیپت می شوند و از این طریق نرخ کلیک را افزایش می دهند.
در تصویر زیر سه پکیج با موارد مختلف را جهت انتخاب بهتر برای سئوی سایت شما در نظر گرفته ایم.






پلن برنز
1 ماهه- بهبود رتبه کلمات کلیدی
- تحلیل و بررسی ماهانه رقبا
- گزارشات تحلیلی ماهانه
- مشاوره سئو
- پشتیبانی از طریق تماس و پیامک
- بهینه سازی فایلهای CSS
- بهینه سازی سایز و حجم عکسها
- رفع خطاهای موجود در سرچ کنسول
- تحقیق کلمات کلیدی
- تولید ۱۲ محتوای سئو شده در ماه
- لینک سازی داخلی اصولی
- تولید محتوا برای رپورتاژ آگهی
- لینک سازی خارجی اصولی
- رتبه گرفتن کلمات در صفحات گوگل
- گزارش ماهانه کارهای انجام شده
- سئوی فنی(تکنیکال)
- بررسی سرعت سایت
- آماده سازی اسکیما
پلن نقرهای
3 ماهه- بهبود رتبه کلمات کلیدی
- تحلیل و بررسی ماهانه رقبا
- گزارشات تحلیلی ماهانه
- مشاوره سئو
- پشتیبانی از طریق تماس و پیامک
- بهینه سازی فایلهای CSS
- بهینه سازی سایز و حجم عکسها
- رفع خطاهای موجود در سرچ کنسول
- تحقیق کلمات کلیدی
- تولید ۱۲ محتوای سئو شده در ماه
- لینک سازی داخلی اصولی
- تولید محتوا برای رپورتاژ آگهی
- لینک سازی خارجی اصولی
- رتبه گرفتن کلمات در صفحات گوگل
- گزارش ماهانه کارهای انجام شده
- سئوی فنی(تکنیکال)
- بررسی سرعت سایت
- آماده سازی اسکیما
پلن طلایی
6 ماهه- بهبود رتبه کلمات کلیدی
- تحلیل و بررسی ماهانه رقبا
- گزارشات تحلیلی ماهانه
- مشاوره سئو
- پشتیبانی از طریق تماس و پیامک
- بهینه سازی فایلهای CSS
- بهینه سازی سایز و حجم عکسها
- رفع خطاهای موجود در سرچ کنسول
- تحقیق کلمات کلیدی
- تولید ۱۲ محتوای سئو شده در ماه
- لینک سازی داخلی اصولی
- تولید محتوا برای رپورتاژ آگهی
- لینک سازی خارجی اصولی
- رتبه گرفتن کلمات در صفحات گوگل
- گزارش ماهانه کارهای انجام شده
- سئوی فنی(تکنیکال)
- بررسی سرعت سایت
- آماده سازی اسکیما
Reviews
There are no reviews yet.